BLOG

  • Σε ποιον ανήκει ο διαφημιστικός λογαριασμός; Θα έχω πρόσβαση στα δεδομένα μου; Αυτή είναι μια πολύ συχνή ερώτηση που συνήθως μας κάνουν οι πελάτες μας. Συχνά έρχονται σε εμάς με ανησυχίες και ερωτήσεις σχετικά με την ιδιοκτησία των διαφημιστικών λογαριασμών τους. Συνεχίστε λοιπόν να διαβάζετε καθώς έχουμε συλλέξει εδώ όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε. Σε ποιον ανήκει ο διαφημιστικός λογαριασμός; Ένα πράγμα είναι απολύτως σίγουρο, οι διαφημιστικοί… read more…
  • Dimitriadis Group-Lead generation campaign & Website redesign Στόχοι της καμπάνιας: - Ανάπτυξη του πελατολογίου - Δημιουργία ποιοτικών leads - Ανασχεδιασμός της σελίδας - Δημιουργία νέου περιεχομένου Κατά την περίοδο Μάρτιος 2020 - Απρίλιος 2022 με τη νέα Lead Generation καμπάνια που υλοποιήσαμε για λογαριασμό της εταιρείας Dimitriadis Group, πετύχαμε αύξηση των πραγματικών δυνητικών πελατών κατά 65%, ενώ αυξήσαμε το ενδιαφέρον για περισσότερες… read more…
  • Διαφήμιση σε περιόδους κρίσης. Να συνεχίσω ή να σταματήσω? Τα τελευταία χρόνια ζούμε μια παρατεταμένη περίοδο κρίσης αλλά και πρωτοφανείς καταστάσεις στις οποίες κανείς δεν γνωρίζει πώς πρέπει να αντιδράσει. Οι περισσότεροι ελπίζουμε ότι η κρίση αυτή θα διαρκέσει λίγο, την στιγμή που βλέπουμε επιχειρήσεις να κλείνουν, άνθρωποι κλείνονται στα σπίτια τους, το ενεργειακό κόστος να ανεβαίνει κατακόρυφα και το πιο ανησυχητικό είναι ότι… read more…
  • 5 σημεία που κερδίζουν τον ανταγωνισμό! Σε αυτό το post θα εξηγήσουμε πως μπορεί να χάσουμε τους πελάτες μας από τους ανταγωνιστές μας αν είμαστε μια Online επιχείρηση η οποία όμως δεν διαφημίζεται σωστά σε Facebook και Instagram. Επιγραμματικά να αναφέρουμε ότι ο αλγόριθμος στόχευσης του Facebook προσπαθεί να καταλάβει ποιοι από τους χρήστες του μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή ενδιαφέρονται να… read more…
  • Μας κατασκοπεύει το Facebook? Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει η ανησυχία μεταξύ των χρηστών του Facebook ότι το mobile app της πλατφόρμας μαζί με αυτό του Instagram, ακούν τις συνομιλίες του. Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg αντιμετώπισε την παραπάνω θεωρία ως μία απλή θεωρία συνομωσίας. Πώς γνωρίζει τελικά το Facebook τι μας ενδιαφέρει, τι λέμε με τους φίλους μας; Η απάντηση πιθανώς είναι περισσότερο… read more…

Don't be
shy say hi!