fbpx

09/05/2022

Διαφήμιση σε περιόδους κρίσης. Να συνεχίσω ή να σταματήσω?

Τα τελευταία χρόνια ζούμε μια παρατεταμένη περίοδο κρίσης αλλά και πρωτοφανείς καταστάσεις στις οποίες κανείς δεν γνωρίζει πώς πρέπει να αντιδράσει. Οι περισσότεροι ελπίζουμε ότι η κρίση αυτή θα διαρκέσει λίγο, την στιγμή που βλέπουμε επιχειρήσεις να κλείνουν, άνθρωποι κλείνονται στα σπίτια τους, το ενεργειακό κόστος να ανεβαίνει κατακόρυφα και το πιο ανησυχητικό είναι ότι κανένας δε γνωρίζει πότε θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Καταγράψαμε και απαντάμε στα κυριότερα ερωτήματα που δεχόμαστε καθημερινά από τους πελάτες της Reborn Digital:

Να συνεχίσουμε τις διαφημίσεις?
Η μείωση ή ο το σταμάτημα των διαφημιστικών ενεργειών οδηγεί την επιχείρηση σε μεγαλύτερη ύφεση. Λαμβάνοντας υπόψιν το επιχειρηματικό πλαίσιο στο οποίο κινείται η κάθε επιχείρηση δεν συνεχίζουμε τις ίδιες διαφημίσεις σε επίπεδο στόχου αλλά προχωράμε σε αναπροσαρμογή αυτών προκειμένου να εναρμονιστούμε με τις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς.

Η απάντηση λοιπόν είναι ΝΑΙ!

Να χαμηλώσουμε το διαφημιστικό budget?
Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτηση εξαρτάται από τον στόχο και την απόδοση. Αν για παράδειγμα βλέπουμε μείωση των πωλήσεων ή των leads μας, θα πρέπει να αλλάξουμε στρατηγική.

Θα μπορούσαμε αντί για πωλήσεις να ζητήσουμε αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και παρουσίαση περιεχομένου που εκπαιδεύει το κοινό μας σε σχέση με το brand μας. Επίσης θα μπορούσαμε να αλλάξουμε τον στόχο σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής μας, να προωθήσουμε τους λόγους που μας κάνουν ξεχωριστούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό μας και να ενισχύσουμε το Brand μας.

Με τις παραπάνω αλλαγές σε στόχο προτείνεται και η σχετική μείωση του budget ανάλογα με το πόσο μακριά θέλουμε να φτάσει το μήνυμα μας.

Πως πάνε οι υπόλοιποι πελάτες σας?
Αν και πρόκειται για μια ερώτηση η οποία δεν μπορεί να έχει απάντηση δεδομένου του απορρήτου η Reborn Digital καταγράφει ως δεδομένο ότι σε περιόδους ύφεσης οι καταναλωτές εμφανίζουν την τάση να συγκρατούν τα εισοδήματα τους, προσδοκώντας σε αλλαγή κλίματος. Υπάρχουν λοιπόν κλάδοι όπου την περίοδο της Covid 19 εμφάνισαν τρομερή ζήτηση τα προϊόντα του όπως για παράδειγμα οι επιχειρήσεις ένδυσης και άλλες οι οποίες είχαν τρομερή αντίστοιχα μείωση όπως π.χ. τα προϊόντα Τουρισμού.

Χρησιμοποιούμε τα παραπάνω δεδομένα προκειμένου να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε την στρατηγική σας ανάλογα με την κατηγορία επιχείρησης που είστε και σε σχέση με το κλίμα που επικρατεί στην αγορά. Αν λοιπόν ανήκετε στις κατηγορίες επιχειρήσεων που βρίσκονται σε άνοδο θα πρέπει να αποφασίσετε μια επιθετική στρατηγική πωλήσεων ενώ σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να αλλάξετε την στρατηγική σας προκειμένου να πετύχετε αναγνωρισιμότητα και αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας σας με σκοπό τα μακροπρόθεσμα οφέλη από αυτή την στρατηγική.

Δείτε περισσότερα στο blog μας

Don't be
shy say hi!