
Στόχοι της καμπάνιας:
– Ανάπτυξη του πελατολογίου
– Δημιουργία ποιοτικών leads
– Ανασχεδιασμός της σελίδας
– Δημιουργία νέου περιεχομένου
Κατά την περίοδο Μάρτιος 2020 – Απρίλιος 2022 με τη νέα Lead Generation καμπάνια που υλοποιήσαμε για λογαριασμό της εταιρείας Dimitriadis Group, πετύχαμε αύξηση των πραγματικών δυνητικών πελατών κατά 65%, ενώ αυξήσαμε το ενδιαφέρον για περισσότερες premium ανακαινίσεις κατοικιών και συναφών υπηρεσιών κατά 15%.
Με μια ματιά:
Στρατηγική & Μεθοδολογία:
1. Προσεγμένη γραφιστική
Ως αποτέλεσμα της προσεκτικής βελτιστοποίησης UI / UX, μειώσαμε το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπου κατά 26% συνολικά και 30% των μεμονωμένων σελίδων υπηρεσιών.
2. Δυναμική επαναστόχευση
στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Google Adwords, προκειμένου να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή δέσμευση μεταξύ των πιθανών ενδιαφερομένων.
3. Καταγραφή
χρηστών που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την εταιρεία (έχοντας ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου GDPR) για τη δημιουργία λιστών με προσαρμοσμένο και παρόμοιο κοινό.
4. Επανασχεδιασμός ιστοσελίδας
με βάση τα πρότυπα της λογικής mobile-first ώστε να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα μέσω των διαφημιστικών ενεργειών.
Mobile first Redesign
Η προσέγγιση του mobile-first οδηγεί σε έναν σχεδιασμό που εστιάζει περισσότερο στο περιεχόμενο και ως εκ τούτου έχει επίκεντρο τον χρήστη. Δημιουργήσαμε διαφορετικά σενάρια χρηστών σε desktop και mobile για να καλύψουμε όλες τις περιπτώσεις στο αντικείμενο του σχεδιασμού.
Visual Communication
We ❤️ what we do!
Δημιουργούμε μαζί σας marketing plan υψηλής απόδοσης που είναι μετρήσιμα και δημιουργούν άμεσα αποτελέσματα.